तस्बिर | क्रियाकलापको नाम | उद्देश्य | विस्तृत | |
---|---|---|---|---|
![]() ![]() | ध्यान गराउने | • ध्यान केन्द्रित गर्न सक्नेछन् । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | व्यायाम गराउने | • सामान्य शारीरिक व्यायाम गर्नेछन् । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | समयपत्ती | • दैनिक गर्ने क्रियाकलाप समयअनुसार गर्न सक्नेछन् । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | खुल्ला चौर वा स्थानमा खेल्ने | • शारीरिक विकास हुनेछ । | शारीरिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | गाउँखाने कथा | • कल्पना क्षमता बढ्नेछ, र | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | अक्षर तथा अङ्क गोटी | • अक्षर तथा अङ्क चिन्नेछन् | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | ओरेगामी अभ्यास गरी कागजको प्लेन, पुतली तथा अन्य वस्तु बनाउने | • सूक्ष्म अङ्गको विकास हुनेछ, | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | कोठेतालिका खेल (टीक-ट्याक-टो) | • निर्णय क्षमताको विकास हुनेछ । | बौद्धिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
स्वावलम्बन सीप | • स्वावलम्बन सीप विकास हुनेछ । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी | |
![]() ![]() | बालुवा खेल | • एकाग्रता बढ्नेछ, र | शारीरिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | हराएको पजल भेट्ने | • स्मरण शक्तिको विकास हुनेछ । | बौद्धिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | स्पन्जबाट पानी सार्ने | • सूक्ष्म अङ्गहरूको विकास हुनेछ, र | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | ढुङ्गा खेल | • गन्तीको अवधारणा विकास हुनेछ । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | फिँज खेलाउने | • एकाग्रता बढ्नेछ । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | आज कस्तो लाग्यो ? | • संवेग थाहा पाउनेछन्, र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | प्ले-डो वा पिठोको विभिन्न अकार बनाउने | • सूक्ष्म अङ्गको विकास हुनेछ, र | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | चित्र संयोजन | • दृष्टि विभेदीकरण गर्न सक्नेछन्, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | फल्यास कार्ड | • स्मरणशक्तिको विकास हुनेछ, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | अभिनय चिन्ने | • कल्पना क्षमता बढ्नेछ । | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
अभिनय | • नक्कल गर्न सक्नेछन्, र | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी | |
![]() ![]() | अवाकस वा मालाहरू | • गन्ती सिक्नेछन्, र | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | चित्र बनाउने | • नयाँ सिर्जनशीलता वा कला सिक्नेछन्, र | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | आवाज खेल | • ध्वनि पहिचान तथा विभेदीकरण गर्न सक्नेछन् । | भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | रिङ खेल | • शारीरिक विकास हुनेछ । | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | वातावरण चिन्ने खेल, प्रकृति अवलोकन | • आफ्नो वरिपरि भएका वस्तुहरू चिन्न सक्षम हुनेछन्, र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | चित्र र शब्द जोडा मिलाउने | • शब्दहरू पहिचान गर्न सक्नेछन्, र | बौद्धिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | कोठाभित्र टेन्ट राखेर खेल्ने | • फरक अवस्था र परिस्थतिमा समायोजन हुने सीप सिक्नेछन् । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | क्याम्पिङ | • व्यवस्थापन तथा समायोजन सीप विकास हुनेछ । | शारीरिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | कागज वा प्लास्टिकको गिलास लडाउने | • मांशपेशीको नियन्त्रण क्षमताको विकास हुनेछ, र | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | बेलुनको बल | • शारीरिरक विकास हुनेछ । | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | बेलुन उडाउने | • बेलुन फुक्न सक्नेछन्, र | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | गीत गाउने र नाच्ने | • आत्मविश्वास बढाउने, र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | गन्ती खेल | • गन्ती गर्न सक्नेछन् । | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | पढेर सुनाउने | • पठन तथा सुनाइ सीप विकास हुनेछ | भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | टिनफोइलबाट विभिन्न आकार बनाउने | • सूक्ष्म अङ्गहरूको विकास हुनेछ, र | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
सामानहरू खोजेर भेला पार्ने (स्काभेन्जर हन्ट) | • अवलोकन तथा खोज गर्न सक्षम हुनेछन् । | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी | |
चित्रात्मक समयतालिका | • चित्रको माध्यमबाट कार्य गर्न प्रोत्साहित हुनेछन्, | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, भाषिक विकास | थप जनाकारी | |
![]() ![]() | संवेग अभिव्यक्ति | • सामग्रीको माध्यमबाट बालबालिकाको भावना पहिचान गर्न सकिनेछ | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | संवेग घडी | • बालबालिकाले आफ्नो मनमा लागेको भावना व्यक्त गर्न सक्नेछन्, र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | सञ्चार कार्ड | • बालबालिकाले आफूलाई लागेको अत्यावश्यक कार्य व्यक्त गर्न सक्नेछन् । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | क्रियाकलापमा आधारित चित्रात्मक कार्ड | • चित्रको माध्यमबाट क्रियाकलाप पहिचान गर्न सक्नेछन्, र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | मेरो सञ्चार पाटी | • चित्र वा सङ्केतको माध्यमबाट सञ्चार सीप विकास गर्ने, र | भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | प्रोत्साहन चार्ट | • बालबालिकालाई सङ्केतबाट प्रोत्साहित गर्ने । | बौद्धिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | पुतलीको जीवनचक्र | • पुतलीको जीवनचक्र भन्न सक्नेछन्, र | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | अङ्ग चिनाउने खेल | • अङ्गहरू चिनेर नाम भन्न सक्नेछन् । | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | काट्ने, टाँस्ने र ढाँचा तयार गर्ने | • विभिन्न किसिमका ढाँचाहरू तयार गर्न सक्नेछन्, र | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | सन्तुलन मिलाएर हिड्ने | • सन्तुलन मिलाएर हिँड्न सक्नेछन् । | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | आकार चिनारी खेल | • आकार चिनेर छुट्याउन सक्नेछन् । | बौद्धिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | सामान चिन्ने खेल | • अनुमान गर्न सक्नेछन्, र | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | माला उन्ने | • आँखा र हातबीचको समन्वय विकास हुनेछ, र | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | पट्याउने | • सूक्ष्म अङ्गहरूको विकास हुनेछ, र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | टिप्ने र खन्याउने | • आँखा र हातबीचको समन्वय विकास हुनेछ, र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | सामान खन्याउने, सार्ने | • आँखा र हातबीचको समन्वय विकास हुनेछ, सूक्ष्म अङ्गहरूको विकास हुनेछ, र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | भकुण्डो/बल पास गर्ने खेल खेल्ने | • स्थूल अङ्गहरूको विकास हुनेछ, र | शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | हातको पन्जा, पात आदिको छाप बनाउने | • दिएको आकारमा रङ्ग भर्न सक्नेछन् । | भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | माटोका विभिन्न आकारका वस्तुहरू बनाउने र चिनाउने । | • स्पर्श शक्तिको विकास हुनेछ, | भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | विभिन्न तरकारीको चिनारी ( काउली, प्याज, बन्दा, गोलभेँडाडा, फर्सी, सिमी, मूला, केराउ) | • विभिन्न तरकारीको नाम भन्न सक्नेछन्, र | बौद्धिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | घरायसी सामानको चिनारी | • विभिन्न घरायसी सामानहरूको पहिचान गर्न सक्नेछन्, र | बौद्धिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | शैक्षिक सामग्री चिनारी | • विभिन्न शैक्षिक सामग्रीहरूको पहिचान गर्न सक्नेछन्, | भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | जनावरको चिनारी, जस्तै:- घरपालुवा जनावर, जङ्गली जनावर | • जनावर चिन्न सक्नेछन्, र जनावरको नाम भन्न सक्नेछन् । | भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | फलफूलको चिनारी | • विभिन्न फलफूलहरूको नाम भन्न सक्नेछन्, र | भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | दैनिक जीवनउपयोगी सीप | • दैनिक जीवनमा आवश्यक पर्ने सीपहरू सिक्नेछन्,र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य | थप जनाकारी |
![]() ![]() | स्वावलम्बन सीप (दाँत माझ्ने, मुख धुने, हातखुट्टा धुने, सिँगान पुछ्ने जस्ता क्रियाकलाप गराउने) | • आफ्नो दैनिक गर्ने व्यक्तिगत सरसफाइ आफै वा सहयोग लिएर गर्न सक्नेछन्, | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | महिना चिनाउने | • महिनाअनुसारको क्रियाकलापको नाम बताउन सक्नेछन् । | भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | चाडबाड मनाउने | • पारिवारिक पर्व, समुदायमा मनाइने पर्व तथा राष्ट्रिय पर्वका बारेमा भन्न सक्नेछन्, र | थप जनाकारी | |
![]() ![]() | चाडवार्ड चिनारी | • बर्षभरि मनाइने चाडपर्वको नाम भन्न सक्नेछन्, र । | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | महिना चिनारी | • महिनाहरू चिन्न र भन्न सक्नेछन्, र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | मौसम चिनारी | • बालबालिकाले फरकफरक मौसम थाहा पाउनेछन्, र | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | दिन चिनारी | • गते र बार चिन्न र भन्न सक्नेछन् । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | आफ्नो नाम चिन्ने | • आफ्नो फोटो र नाम चिन्न सक्नेछन्, | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | हाजिरी गर्ने | • कक्षाकोठामा आफ्नो उपस्थिति जनाउनेछन्, | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | समुदायको अवलोकन भ्रमण (Community visit) | • आफ्नो वरिपरिको स्थान, आफू बस्ने ठाउँ चिन्नेछन्, | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | विषयवस्तुमा आधारित मोडेल ठूलो चित्र, सानो चित्र र शब्दपत्ती मिलाउने खेल | • समस्या समाधान गर्न सक्ने क्षमता बढ्नेछ, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | चित्र पजल | • समस्या समाधान गर्न सक्नेछन्, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | चित्रको नाम भन्ने | • चित्रपत्तीमा रहेको चित्रको नाम भन्न सक्नेछन्, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | वस्तुहरू चिन्ने | • वास्तविक वस्तुका मोडेलहरू चिन्न र नाम भन्न सक्नेछन्, | थप जनाकारी | |
![]() ![]() | अक्षर खोज (Letter hunt) |
| बौद्धिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | ससाना लट्ठी राखेर गन्ती सिकाउने बक्सा (Spindle box) प्रयोग गरी गन्ती गर्ने क्रियाकलाप | • शून्य (०) को अवधारणा बुझ्नेछन्, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | अङ्कपत्ती र अङ्कअनुसारको वस्तु गन्ने | • अङ्क चिन्न र भन्न सक्नेछन्, | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | विभिन्न बनावटका (texture) कपडाका टुक्राहरूको जोडा मिलाउने खेल | • विभिन्न स्वादहरू कम्तीमा ५ ओटा स्वाद (गुलियो, नुनिलो, तितो, पिरो, टर्रो आदि) पहिचान गर्न सक्नेछन्, | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | स्वाद पहिचान | • स्मरण शक्तिको वृद्धि र विकास हुनेछ, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | स्मरण बढाउने खेल | • स्मरण शक्तिको वृद्धि र विकास हुनेछ, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | ध्वनि पहिचान (सुनेर चिन्ने) | • विभिन्न आवाज आउने सामग्रीहरू । | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | बास्ना पत्ता लगाउने | • गन्ध वा बास्नाको आधारमा वस्तु छुट्याउन सक्नेछन्, र | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | विभिन्न बनावटका (texture) कपडाका टुक्राहरूको जोडा मिलाउने खेल | • स्पर्श क्षमताको वृद्धि हुनेछ, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | टावर बनाउने | • सूक्ष्म मांसपेशीको विकास हुनेछ, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | बिन ब्याग खेलाउने | • आँखा र हातबीच समन्वयको विकास हुनेछ, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, शारीरिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | क्रम (Sequence) मिलाउने खेल | • बौद्धिक क्षमताको विकास हुनेछ, र स्मरण शक्ति विकास हुनेछ । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | निसाना लगाउने | • स्थूल अङ्गहरूको विकास हुनेछ । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | बल खेल्ने | • आँखा र हातबीच समन्वयको विकास हुनेछ, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | पजल मिलाउने खेल (ग) | • आँखा र हातबीच समन्वयको विकास हुनेछ, र | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | पजल मिलाउने खेल (ख) | • बौद्धिक क्षमताको विकास हुनेछ , | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, शारीरिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | पजल मिलाउने खेल (क) | • बौद्धिक क्षमताको विकास हुनेछ, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | स्पर्श डोमिनो | • फरक स्पर्शअनुसार क्रम मिलाउन सक्नेछन्, र | बौद्धिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | ब्रेल क्रियाकलाप | • प्रि/ब्रेलको माध्यमबाट अक्षर सिक्नेछन् । | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | प्रि-ब्रेल क्रियाकलाप | • स्पर्शको माध्यमबाट (छोएर) वस्तुको आकार तथा स्थान थाहा पाउनेछन् | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | अङ्ग मिलाउने खेल | • अङ्गको नाम भन्न सक्नेछन् । | भाषिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | अङ्ग चिनाउने खेल | • आफ्नो शरीरको अङ्गहरू चिन्ने सक्नेछन् । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | अनुहारको पजल तयार गर्ने | • आँखा र हातबीचको समन्वय विकास हुनेछ । | आधारभूत स्वहेरचाह तथा अन्य, बौद्धिक विकास, भाषिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |
![]() ![]() | पुस्तिका (बुकलेट) बनाउने | • सूक्ष्म अङ्गको विकास गर्ने, | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | रङ्गको चिनारी खेल | • रङ्गको नाम भन्न सक्नेछन्, | थप जनाकारी | |
![]() ![]() | आकार र रङ्गको घडी | • रङ्ग र आकार चिन्नेछन् । | बौद्धिक विकास, भाषिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | आकार खेल | • विभिन्न आकार चिन्नेछन्, र | बौद्धिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | ज्यामितीय आकार चिन्ने खेल | • विभिन्न आकारहरू चिन्न सक्नेछन्, | बौद्धिक विकास, शारीरिक विकास | थप जनाकारी |
![]() ![]() | आकार चिनाउने खेल | • सूक्ष्म मांसपेशीको विकास गर्नेछन् | बौद्धिक विकास, शारीरिक विकास, सामाजिक तथा संवेगात्मक सिप | थप जनाकारी |