समावेशी शिक्षाका अवरोधहरू र अपाङ्गताकेन्द्रित सहयोग

अपाङ्गता समावेशी शिक्षाका अवरोधहरु

धारणागत अवरोध

अपाङ्गता भएका व्यक्तिप्रति अवहेलना, नकारात्मक धारणा र मान्यता तथा अभ्यासहरू अझै निर्मूल हुन नसक्नु ।

वातावरणीय भौतिक अवरोध

अपाङ्गता भएका बालबालिकाहरूका लागि यातायात, सडक,भवन, खेल मैदान आदि पहुँचयुक्त नहुनु ।

संस्थागत अवरोध

– छुट्टै समावेशी शिक्षाको नीति नहुनु (राष्ट्रिय शिक्षा नीति, २०७६ मा नै समावेशी शिक्षासम्बन्धी नीतिगत व्यवस्था समावेश छ)
– शिक्षक तालिमको अपर्याप्तता
– अझै सबै विद्यालय अपाङ्गमैत्री भई नसक्नु
– पर्याप्त बजेटको कमी
– दक्ष जनशक्तिको कमी

सहयोग (Intervention)

  • जनचेतनामूलक कार्यक्रम
  • अभिभावक शिक्षा
  • सार्वजनिक स्थल तथा भौतिक संरचना निर्माण र आचारसंहिता
  • नीतिगत सुधारमा पैरवी
  • लेखाजोखा प्रणालीको क्षमता विकास
  • प्रारम्भिक पहिचानका लागि प्रश्नावलीको प्रयोग
  • पाठ्यक्रममा विविधीकरण
  • सिकाइ सामग्रीमा अनुकूलन तथा पहुँचयुक्तता